Volvo Penta MD11C
Re: Volvo Penta MD11C
Ranije je pravio hilzne za motor majstor Djole 026322012. Mozda ti moze pomoci. Nego predhni vlasnik nije porav nao glavu .
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Nekako pre sumnjam da su cilindri. Iz razloga sto su vareni. Ako gresim i mora da se ravna blok onda sam u problemu. Mora motor napolje, ceo da se rastavlja, sto svakako nije mali posao, i pitanje je isplativosti.
Lako bih ja nasao drugi polovan motor i ugradio, ali problem je sto je kod mene motor uparen sa saildrajvom i zbog platforme nije moguce montirati osovinski vod.
Lako bih ja nasao drugi polovan motor i ugradio, ali problem je sto je kod mene motor uparen sa saildrajvom i zbog platforme nije moguce montirati osovinski vod.
Re: Volvo Penta MD11C
On ima svoje maskine na kojima ravnja blokove I glave . Ili deblji dihtung. Var bloka moze biti dobar
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Ma nisu problem masine, problem je ako je blok motor mora napolje. Inace bacio sam se na pretragu motora po italiji. Ima kandidata
Evo ko nije znao, svasta se moze naci. www.subito.it. Jedina mana sto mora da imate nekog tamo da vam donese
- Uros
- Postovi: 1663
- Pridružio se: Utorak 04 Jun, 2019 20:53
- Lokacija: Zemun
- Plovilo: Riviera
- Dimenzije: 8.7m x 2.8m
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo Penta MD11C
Jedina mana....
#
Nadam se da ćeš naći neko rešenje za problem..
Koja je oznaka saildrive-a? Možda je kompatibilan sa još nekom verzijom Volvo-a ako razmišljaš o promeni celog motora.
Posle tvoje verzije su napravili seriju "2000" ako se ne varam, a ona je isto imala varijante sa saildrive-om. Kod mene je motor iz te serije, Volvo Penta 2002 sa dva cilindra ali je moja verzija sa osovinom. Inače im poslednja cifra označava broj cilindara, a verzija 2003 je rađena kao običan atmosferac od 28hp ali i u turbo varijanti sa 42hp i imala je oznaku 2003T.
Najveći problem je što su svi ti motori stari, verovatno sa velikim brojem radnih sati pa treba biti obazriv.
Inspektor za visinu kabine
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Slazem se sa ovom konstatacijom za starost. Ima jedan na kp, volvo penta 2003, prodaje se kompletno sa saildrajvom, ali je to opet veliki posao promeniti, cak i da uspem taj sa 3 cilindra da uglavim u motorni prostor. A opet sa druge strane pitanje je stanja takvog motora.
Moj saildrajv je 110s. Mislim ja da cu lepo da skinem cilindre, izvadim hilznu, odnesem majstoru da napravi drugu, poravnam cilindar, vratim novu hilznu, kupim druge karike i vozi. Jedino ispravno. Sve ostalo je pitanje hoce li drzati vodu.
Moj saildrajv je 110s. Mislim ja da cu lepo da skinem cilindre, izvadim hilznu, odnesem majstoru da napravi drugu, poravnam cilindar, vratim novu hilznu, kupim druge karike i vozi. Jedino ispravno. Sve ostalo je pitanje hoce li drzati vodu.
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Mali update.
Raskopusao sam motor, skinuo cilindre, klipove i karike i odneo u MR da ih urade. Majstor mi je rekao da su karike i hilzne bile u katastrofalnom stanju. Dakle, novi klipovi, hilzne i karike 450e.
Takođe, moram da narucim set dihtunga. Dok sam rasklapao motor slozio sam kockice zasto je doslo do curenja na o-ringovima, tj gumicama na cilindru. Majstor (ovo je ujedno razlog zasto volim sam da radim) je narucio originalni set dihtunga. Kada je set stigao, on nije znao da u tom setu ne dolaze i te gumice, nego se one narucuju u drugom setu dihtunga, onom za promenu hilzne. Uvidevsi da je napravio previd, odlucuje da mi to precuti, i uzima one crne okrugle gumice za vodovod, sece ih na meru, maze diht masom i postavlja bez mog znanja. Ove gumice, osim sto nisu iste debljine su sa obe strane okrugle,a originalne su sa jedne strane konusne, i ta konusna strana naleze na blok motora. Posto sam ja sad rasklopio motor skapirao sam o cemu se radi, i zasto su procurele posle 50 sati rada. Takodje cilindri su malo krivi i majstor ce ih odozdo poravnati pre nego sto stavi novu hilznu naravno.
E sad ovo ujedno dosta komplikuje pricu, posto se menja kompresioni prostor, i potrebno ga je opet proracunati i stelovati postavljanjem kao metalnih dihtunga razlicitih debljina koji tome sluze.
Sve u svemu, delovi ce biti gotovi tek negde tamo 24. - 25.12. a do tad cu prekontrolisati vodjice ventila i malo ocistiti blok motora.
Plan mi je da kada dobijem odradjene cilindre, izmerim kompresioni prostor i na osnovu toga narucim limeni dihtung od coveka koji ih pravi iz Mladenovca.
Posto ne volim ne dovrsene teme, ovde cu sa vremena na vreme postavljati slike i pisati dokle se doslo sa sklapanjem i radom na motoru.
Veliki pozdrav!
Raskopusao sam motor, skinuo cilindre, klipove i karike i odneo u MR da ih urade. Majstor mi je rekao da su karike i hilzne bile u katastrofalnom stanju. Dakle, novi klipovi, hilzne i karike 450e.
Takođe, moram da narucim set dihtunga. Dok sam rasklapao motor slozio sam kockice zasto je doslo do curenja na o-ringovima, tj gumicama na cilindru. Majstor (ovo je ujedno razlog zasto volim sam da radim) je narucio originalni set dihtunga. Kada je set stigao, on nije znao da u tom setu ne dolaze i te gumice, nego se one narucuju u drugom setu dihtunga, onom za promenu hilzne. Uvidevsi da je napravio previd, odlucuje da mi to precuti, i uzima one crne okrugle gumice za vodovod, sece ih na meru, maze diht masom i postavlja bez mog znanja. Ove gumice, osim sto nisu iste debljine su sa obe strane okrugle,a originalne su sa jedne strane konusne, i ta konusna strana naleze na blok motora. Posto sam ja sad rasklopio motor skapirao sam o cemu se radi, i zasto su procurele posle 50 sati rada. Takodje cilindri su malo krivi i majstor ce ih odozdo poravnati pre nego sto stavi novu hilznu naravno.
E sad ovo ujedno dosta komplikuje pricu, posto se menja kompresioni prostor, i potrebno ga je opet proracunati i stelovati postavljanjem kao metalnih dihtunga razlicitih debljina koji tome sluze.
Sve u svemu, delovi ce biti gotovi tek negde tamo 24. - 25.12. a do tad cu prekontrolisati vodjice ventila i malo ocistiti blok motora.
Plan mi je da kada dobijem odradjene cilindre, izmerim kompresioni prostor i na osnovu toga narucim limeni dihtung od coveka koji ih pravi iz Mladenovca.
Posto ne volim ne dovrsene teme, ovde cu sa vremena na vreme postavljati slike i pisati dokle se doslo sa sklapanjem i radom na motoru.
Veliki pozdrav!
- Uros
- Postovi: 1663
- Pridružio se: Utorak 04 Jun, 2019 20:53
- Lokacija: Zemun
- Plovilo: Riviera
- Dimenzije: 8.7m x 2.8m
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo Penta MD11C
U bravo, to je veliki napredak! Drago mi je da uspevaš da nađeš rešenje a da nije zamena kompletnog motora.
Samo piši, sve nas zanima a i dobro dođe informacija gde može šta da se popravi i uradi. Nije ni 25. decembar daleko, samo strpljivo
Samo piši, sve nas zanima a i dobro dođe informacija gde može šta da se popravi i uradi. Nije ni 25. decembar daleko, samo strpljivo
Inspektor za visinu kabine
- dell_mare
- Postovi: 469
- Pridružio se: Sreda 25 Mar, 2020 11:42
- Lokacija: Dorćol - Stara Centrala
- Plovilo: Ten Broeke 780AK
- Dimenzije: 8m x 2.6m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Svaka čast na entuzijazmu da središ motor i uliješ mu novi život Ovo je još teži problem u odnosu na moj i gledam celu stvar kao školu kroz koju može proći svako od nas sa brodskim motorom. Posle današnjeg dana, još više sam siguran da skoro sve možemo sami i da mnogi majstori precenjuju i sebe i posao koji rade. Ako mogu nešto da pomognem evo javljam se odma.radoica napisao: ↑Petak 03 Dec, 2021 11:18 Mali update.
Raskopusao sam motor, skinuo cilindre, klipove i karike i odneo u MR da ih urade. Majstor mi je rekao da su karike i hilzne bile u katastrofalnom stanju. Dakle, novi klipovi, hilzne i karike 450e.
Takođe, moram da narucim set dihtunga. Dok sam rasklapao motor slozio sam kockice zasto je doslo do curenja na o-ringovima, tj gumicama na cilindru. Majstor (ovo je ujedno razlog zasto volim sam da radim) je narucio originalni set dihtunga. Kada je set stigao, on nije znao da u tom setu ne dolaze i te gumice, nego se one narucuju u drugom setu dihtunga, onom za promenu hilzne. Uvidevsi da je napravio previd, odlucuje da mi to precuti, i uzima one crne okrugle gumice za vodovod, sece ih na meru, maze diht masom i postavlja bez mog znanja. Ove gumice, osim sto nisu iste debljine su sa obe strane okrugle,a originalne su sa jedne strane konusne, i ta konusna strana naleze na blok motora. Posto sam ja sad rasklopio motor skapirao sam o cemu se radi, i zasto su procurele posle 50 sati rada. Takodje cilindri su malo krivi i majstor ce ih odozdo poravnati pre nego sto stavi novu hilznu naravno.
E sad ovo ujedno dosta komplikuje pricu, posto se menja kompresioni prostor, i potrebno ga je opet proracunati i stelovati postavljanjem kao metalnih dihtunga razlicitih debljina koji tome sluze.
Sve u svemu, delovi ce biti gotovi tek negde tamo 24. - 25.12. a do tad cu prekontrolisati vodjice ventila i malo ocistiti blok motora.
Plan mi je da kada dobijem odradjene cilindre, izmerim kompresioni prostor i na osnovu toga narucim limeni dihtung od coveka koji ih pravi iz Mladenovca.
Posto ne volim ne dovrsene teme, ovde cu sa vremena na vreme postavljati slike i pisati dokle se doslo sa sklapanjem i radom na motoru.
Veliki pozdrav!
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Hvala vam svima na podrsci.
Evo neke od slika kada sam rastavio motor. Na njima se jasno mogu vodeti tragovi pregrevanja na klipovima kod prethodnog vlasnika. Majstori koji su nekad - ko zna kad sastavljali motor, predpostavljam u Svajcarskoj, posto je motor odatle stavili su previse diht mase. Kada su sve spakovali i stegli srafove diht masa je zapusila rupe za hladjenje. To je dovelo do pregrevanja motora. Prethodni vlasnik ovog nije ni bio svestan, a motor je i u tom stanju radio.
Evo neke od slika kada sam rastavio motor. Na njima se jasno mogu vodeti tragovi pregrevanja na klipovima kod prethodnog vlasnika. Majstori koji su nekad - ko zna kad sastavljali motor, predpostavljam u Svajcarskoj, posto je motor odatle stavili su previse diht mase. Kada su sve spakovali i stegli srafove diht masa je zapusila rupe za hladjenje. To je dovelo do pregrevanja motora. Prethodni vlasnik ovog nije ni bio svestan, a motor je i u tom stanju radio.