Volvo Penta MD11C
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Volvo Penta MD11C
Veliki pozdrav svima.
Započeo sam ovu temu, jer želim da se posavetujem sa nekim ko je iskusniji što se tiče brodskih motora.
Radi se o Volvo Penti MD11C. U martu ove godine imao sam problem sa motorom da je procurelo ulje izmedju cilinda i bloka motora.
Dodacu slike kako bi mogli lakse da ispratimo priču.
Pošto je ovo curenje mene jako nerviralo, dogovorio sam se sa majstorom da pogleda. Konstatovao je da je dihtung otisao i da treba da se zameni.
U jednoj nautičkoj radnji sam poručio komplet dihtunga za ovaj motor. Sačekao sam 15 dana da stignu. Majstor je zamenio dihtunge, i naravno sve je bilo ok sve do sad. Ulje je procurelo opet na istom mestu, naravno ne u toj meri, ali verujem da će se količina curenja povećati. Motor od zamene dihtunga ima 50 sati.
Da li neko ima ideju zašto bi ulje procurelo ponovo i to na istom mestu? U korisnickom uputstvu od motora sam pronašao da je posle zamene dihtunga posle 20 sati potrebno dotehnuti glavu. Kakvo je vaše mišljenje vezano za to?
Hvala unapred.
Započeo sam ovu temu, jer želim da se posavetujem sa nekim ko je iskusniji što se tiče brodskih motora.
Radi se o Volvo Penti MD11C. U martu ove godine imao sam problem sa motorom da je procurelo ulje izmedju cilinda i bloka motora.
Dodacu slike kako bi mogli lakse da ispratimo priču.
Pošto je ovo curenje mene jako nerviralo, dogovorio sam se sa majstorom da pogleda. Konstatovao je da je dihtung otisao i da treba da se zameni.
U jednoj nautičkoj radnji sam poručio komplet dihtunga za ovaj motor. Sačekao sam 15 dana da stignu. Majstor je zamenio dihtunge, i naravno sve je bilo ok sve do sad. Ulje je procurelo opet na istom mestu, naravno ne u toj meri, ali verujem da će se količina curenja povećati. Motor od zamene dihtunga ima 50 sati.
Da li neko ima ideju zašto bi ulje procurelo ponovo i to na istom mestu? U korisnickom uputstvu od motora sam pronašao da je posle zamene dihtunga posle 20 sati potrebno dotehnuti glavu. Kakvo je vaše mišljenje vezano za to?
Hvala unapred.
Re: Volvo Penta MD11C
Glava motora treba da se dotegne.
Inace antifriz I sredsvo za ciscenje motora mogu uzrokovati da ode dihtung, kao I pregevanja motora usled neispravnog termostata. Ili drugog razloga.
Inace antifriz I sredsvo za ciscenje motora mogu uzrokovati da ode dihtung, kao I pregevanja motora usled neispravnog termostata. Ili drugog razloga.
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Motor se hladi vodom iz reke. Motor nije pregrevan sigurno, posto obracam paznju na to. Postoji merac temperature, kao i temperature ulja.
Probacu sa dotezanjem glave, pa javljam sta se desava!
Probacu sa dotezanjem glave, pa javljam sta se desava!
Re: Volvo Penta MD11C
Stotinu MD 11 sam video Glava motora treba stegnuti . Ili ti Los Materijal zamenskog dihtunga .. mozes naruciti bilo koji dihtunga kod Klimgera iz Smederevska Palanka
Re: Volvo Penta MD11C
Moras proveeiti da li ti rade pravilno instumenti?
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Hvala na informacijama i savetima. Instrumenti su provereni vise puta. Probacu sa dotezanjem glave pa javljam. Pozdrav
- Uros
- Postovi: 1609
- Pridružio se: Utorak 04 Jun, 2019 20:53
- Lokacija: Zemun
- Plovilo: Riviera
- Dimenzije: 8.7m x 2.8m
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo Penta MD11C
Srećno, javljaj da li je pomoglo.
Dobro je znati da ima tih firmi koje mogu da naprave dihtunge za bilo šta. Pretpostavljam da je to ova firma?
https://klimger.ls.rs/rs/
Dobro je znati da ima tih firmi koje mogu da naprave dihtunge za bilo šta. Pretpostavljam da je to ova firma?
https://klimger.ls.rs/rs/
Inspektor za visinu kabine
Re: Volvo Penta MD11C
Jeste, Vrlo kvalitetno I brzo, Na internetu ima . Moze napraviti tanji I deblji dihtunga od originala.
- dell_mare
- Postovi: 460
- Pridružio se: Sreda 25 Mar, 2020 11:42
- Lokacija: Dorćol - Stara Centrala
- Plovilo: Ten Broeke 780AK
- Dimenzije: 8m x 2.6m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Uroše ponudi se da im dotegneš sajt, vidi na šta to ličiUros napisao: ↑Petak 12 Nov, 2021 12:02Srećno, javljaj da li je pomoglo.
Dobro je znati da ima tih firmi koje mogu da naprave dihtunge za bilo šta. Pretpostavljam da je to ova firma?
https://klimger.ls.rs/rs/
Radojice, srećan rad, verujem da će biti sve to kako treba. Jedino što čoveka može da iznervira više od curenja mnogo ulja i pronalska dizela u ulju je da se pronađe da ulje malo curi negde. Tačno znam kako to nervira.
- radoica
- Postovi: 20
- Pridružio se: Petak 18 Jun, 2021 11:26
- Lokacija: Marina General - Sava, Novi Beograd
- Plovilo: Windy 24 CC
- Dimenzije: 9m x 2.86m
- Status: Offline
Re: Volvo Penta MD11C
Na zalost nije pomoglo. Otkrio sam potencijalni uzrok. Nekada dok motor jos nije bio kod mene doslo je do pucanja cilindra usled zamrzavanja vode. Cilindar je varen na 5 mesta, iako ne znam kako je neko to uopste uspeo. Taj je bas bio pravi majstor. Kako je cilindar varen, naravno da je povukao i nije ravan. Dok je dihtung bio nov to je pilo vodu. Kako se sad dihtung malo sabio ulje curi. Ono sto sam zapazio je da mogu spijun velicine 0.35 da gurnem izmedju cilindra i bloka na pocetku i kraju prvog cilindra, i na sredini drugog cilindra spijun od 0.20. Ovo samo dokazuje da su oba cilindra kriva, jer su varena. Sad treba naci druga dva cilindra za ovaj moj motor MD11C.
Nasao sam firmu u Vrscu koja lije cilindre ali za stariju verziju motora oznake md1 (md1, md2, md3). Razlikuju se u kanalima za hladjenje.
Da li mozda neko zna gde nabaviti delove za ovaj motor, a da nije ebay gde jedan cilindar kosta oko 350 eura
Nasao sam firmu u Vrscu koja lije cilindre ali za stariju verziju motora oznake md1 (md1, md2, md3). Razlikuju se u kanalima za hladjenje.
Da li mozda neko zna gde nabaviti delove za ovaj motor, a da nije ebay gde jedan cilindar kosta oko 350 eura