Ne mogu da se setim, znam da je neka vrlo poznata firma a razgovarao sam i sa njihovim tehnologom, igrom slučaja zadesio se u marini gde sam radio. On mi je rekao da se konvertor inače obavezno koristi u brodogradilištima kod remonta i njegova preporuka je bila da se celo korito ispod vodene linije premaže iz razloga što ti ne možeš da vidiš neku mikro pukotinu na metalu gde je krenula korozija a tako sve počinje.
Za korito 9,5 x 2,2 otišlo mi je nepun litar.
PS. Setio sam se, Hempel!
Prošle godine, na bokovima broda iznad vodene linije na pojedinim mestima krenula je da otpada farba, uglavnom tamo gde sam ga grebao jer se zavlačim po kojekakim vrbacima a i više puta neko me ogrebe čamcem. To malo obradim šlajfericom i tu sam koristio Presto konvertor korozije.
On mi se pokazao odlično od ranije, korstio sam ga za platformu i neka mesta na kabini, više tu nije bilo pojave korozije.
Našao slike i od šlajferice majstora: