Volvo Penta MD11C
Poslato: Sreda 10 Nov, 2021 09:36
Veliki pozdrav svima.
Započeo sam ovu temu, jer želim da se posavetujem sa nekim ko je iskusniji što se tiče brodskih motora.
Radi se o Volvo Penti MD11C. U martu ove godine imao sam problem sa motorom da je procurelo ulje izmedju cilinda i bloka motora.
Dodacu slike kako bi mogli lakse da ispratimo priču.
Pošto je ovo curenje mene jako nerviralo, dogovorio sam se sa majstorom da pogleda. Konstatovao je da je dihtung otisao i da treba da se zameni.
U jednoj nautičkoj radnji sam poručio komplet dihtunga za ovaj motor. Sačekao sam 15 dana da stignu. Majstor je zamenio dihtunge, i naravno sve je bilo ok sve do sad. Ulje je procurelo opet na istom mestu, naravno ne u toj meri, ali verujem da će se količina curenja povećati. Motor od zamene dihtunga ima 50 sati.
Da li neko ima ideju zašto bi ulje procurelo ponovo i to na istom mestu? U korisnickom uputstvu od motora sam pronašao da je posle zamene dihtunga posle 20 sati potrebno dotehnuti glavu. Kakvo je vaše mišljenje vezano za to?
Hvala unapred.
Započeo sam ovu temu, jer želim da se posavetujem sa nekim ko je iskusniji što se tiče brodskih motora.
Radi se o Volvo Penti MD11C. U martu ove godine imao sam problem sa motorom da je procurelo ulje izmedju cilinda i bloka motora.
Dodacu slike kako bi mogli lakse da ispratimo priču.
Pošto je ovo curenje mene jako nerviralo, dogovorio sam se sa majstorom da pogleda. Konstatovao je da je dihtung otisao i da treba da se zameni.
U jednoj nautičkoj radnji sam poručio komplet dihtunga za ovaj motor. Sačekao sam 15 dana da stignu. Majstor je zamenio dihtunge, i naravno sve je bilo ok sve do sad. Ulje je procurelo opet na istom mestu, naravno ne u toj meri, ali verujem da će se količina curenja povećati. Motor od zamene dihtunga ima 50 sati.
Da li neko ima ideju zašto bi ulje procurelo ponovo i to na istom mestu? U korisnickom uputstvu od motora sam pronašao da je posle zamene dihtunga posle 20 sati potrebno dotehnuti glavu. Kakvo je vaše mišljenje vezano za to?
Hvala unapred.