Dobro jutro drugari.
Da li je neko povezivao dve kaljužne pumpe na jedan ispust i da li to uopšte sme da se radi?
Imam jednu kaljužnu u koritu, a ideja mi je da rešim kišnicu i vodu od pranja palube na pasari, stim što ne želim da sve to pustim u korito nego da namestim posebnu pumpu za to.
Dve kaljužne na Pasari
-
zeljko.petkovic
- Postovi: 7
- Pridružio se: Petak 07 Jul, 2023 09:09
- Plovilo: Pasara P500
- Dimenzije: 5x2
- Status: Offline
- Stefan Ns
- Postovi: 107
- Pridružio se: Subota 05 Nov, 2022 15:50
- Plovilo: AQ 575 SUPERMARIN
- Dimenzije: 5,75m x 1,75
- Status: Offline
Re: Dve kaljužne na Pasari
Nisam nikada povezivao.Al ne vidim razlog da ne povezes.,samo bih ja stavio neke nepovratne ventile posle same pumpe pre racve,da nedobijaju jedna od druge kontra pritisak.zeljko.petkovic napisao: ↑Utorak 26 Mar, 2024 07:24Dobro jutro drugari.
Da li je neko povezivao dve kaljužne pumpe na jedan ispust i da li to uopšte sme da se radi?
Imam jednu kaljužnu u koritu, a ideja mi je da rešim kišnicu i vodu od pranja palube na pasari, stim što ne želim da sve to pustim u korito nego da namestim posebnu pumpu za to.
- zankiki
- Postovi: 429
- Pridružio se: Ponedeljak 12 Sep, 2022 12:42
- Lokacija: Novi Sad
- Plovilo: Pasaat 735
- Dimenzije: 8,65 x 2,9
- Status: Offline
Re: Dve kaljužne na Pasari
Ne bih ja tu stavljao nepovratne ventile, pošto se od prljavštine iz kaljuže svakako mogu zaglaviti, a nisam siguran ni koliko je ta pumpa jaka (treba određena snaga da se otvori nepovratni ventil). Na oba creva labudov vrat, a spojiti ih nakon toga pre izlaza iz broda...
-
zeljko.petkovic
- Postovi: 7
- Pridružio se: Petak 07 Jul, 2023 09:09
- Plovilo: Pasara P500
- Dimenzije: 5x2
- Status: Offline
Re: Dve kaljužne na Pasari
Mene zapravo i brine da li jednoj (glavnoj) pumpi smeta kada ova druga koja će svaki put kada je pranje ili veća kiša raditi i izbacivaće vodu... da li će ta voda dospeti u korito preko ove prve pumpe...
U principu mi je najsigurnije da postavim još jedan ispust, ali reko ako je neko već radio i ima iskustva da ne bušim bez veze korito...
Najviše bi mi pomogla informacija kako ostali koji imaju Pasare resavaju pranje palube koja je ispod vodene linije, a da to ne budu sundjeri i ispolci...
Meni je palo na pamet da tu napravim jedan odvod i da to elegantno resim sa dodatnom kaljužnom...
Ako dobijem informaciju imaću na prodaju povoljno jednu pumpu
U principu mi je najsigurnije da postavim još jedan ispust, ali reko ako je neko već radio i ima iskustva da ne bušim bez veze korito...
Najviše bi mi pomogla informacija kako ostali koji imaju Pasare resavaju pranje palube koja je ispod vodene linije, a da to ne budu sundjeri i ispolci...
Meni je palo na pamet da tu napravim jedan odvod i da to elegantno resim sa dodatnom kaljužnom...
Ako dobijem informaciju imaću na prodaju povoljno jednu pumpu
- Uros
- Postovi: 1644
- Pridružio se: Utorak 04 Jun, 2019 20:53
- Lokacija: Zemun
- Plovilo: Riviera
- Dimenzije: 8.7m x 2.8m
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dve kaljužne na Pasari
Nisam bas razumeo koji je ovo deo camca, ali sto se tice dve pumpe, treba uzeti u obzir da kaljuzne pumpe uglavnom nemaju nepovratni ventil pa sva voda koja se nadje u crevu do visine ispusta, krene nazad i izadje kroz pumpu. Nije to neka znacajna kolicina ali pretpostavljam da to moze da se desi i kad su dve pumpe, tj da ona druga gura vodu cak i nazad kroz onu prvu ako joj je to laksezeljko.petkovic napisao: ↑Utorak 26 Mar, 2024 12:39..
Najviše bi mi pomogla informacija kako ostali koji imaju Pasare resavaju pranje palube koja je ispod vodene linije, a da to ne budu sundjeri i ispolci...
....
Inspektor za visinu kabine
-
zeljko.petkovic
- Postovi: 7
- Pridružio se: Petak 07 Jul, 2023 09:09
- Plovilo: Pasara P500
- Dimenzije: 5x2
- Status: Offline
Re: Dve kaljužne na Pasari
Toga se i plašim. Otprilike da je resenje još jedan ispust.
Radi se o delu čamca gde je sedište, volan... ispred kabine. Tu je pod niži od vodene linije i to je na Pasari problem za neko prirodno oticanje vode.
Skuplja se voda i onda deking truli i budja...
Radi se o delu čamca gde je sedište, volan... ispred kabine. Tu je pod niži od vodene linije i to je na Pasari problem za neko prirodno oticanje vode.
Skuplja se voda i onda deking truli i budja...