eeeeeee, moj dobri dunavski komšija Riki... divan, mudar i veoma veoma zanimljiv čovek.
Pa nije baš da neodoljivo podesća, gabariti liče donekle, detalji su isti, tehnologija gradnje ista, na kraju krajeva isti isti je brodograditelj-projektant-majstor gradio.
Tina nije bila Rikiju prvi brod, plovio je pre "Utvom", a ni Riki nije bio prvi kapetan tog broda, koliko se ja sećam kupio ga je od pokojnog Cukera, koji je takođe bio strašan gospodin i strastveni lovac... Tina je prvi brod da sam ja video koji je bio baš pripremljen za zimske uslove, sa sve pećkom unutra i skraćenom natkabinom za dubinu čeke, tj mesta na kom se sedi i čekaju patke u preletu zimi.
Još da dodam, Tina ima "brodskiji ", zaobljeniji, gabaritniji trup (veće zapremine), gazišta u gabaritu trupa, širi je unekoliko, trup je dublji, nadgrađe za toliko niže... Terca ima drugačiju formu, više nalik na šiklju, a ciljem da se značajno štedi materijal, jer je investitor bio student , da se dobije skoro puna plovnost sa manjim motorom, da se dobije niži pramac i lakše nasukivanje... da ne tupim previše.
Onda još da dodam da je Riki namincao propulziju, povećao propeler i skockao unutra Kubotu 25konja, što je veoma blizu optimalnog, seva kao zmija kroz vodu, Terca joj nije ni blizu... i to sve mu je omogućilo da lako plovi u Mađarsku Dunavom, praktično svake godine, bar do Estergoma ili Komarna ili čak pred Beč, 500 tinjak kilometara uzvodno ko od šale za godišnji odmor, što manje plovni i plovidbeno sposobni teško mogu da izvedu.
Danas je Tini kapetan "mali Riki", sin, isto zaluđenik.