Saveti za bezbednu plovidbu rekom

Iskustva, upozorenja...
Odgovori
nele
Korisnikov avatar
Postovi: 271
Pridružio se: Ponedeljak 30 Dec, 2019 11:03
Lokacija: Knicanin
Plovilo: Aquarius 320
Dimenzije: 9.6m x 2.45m
Status: Offline

Saveti za bezbednu plovidbu rekom

Post od nele » Utorak 11 Feb, 2020 10:28

Drugari, posto sam pocetnik u nautici a tema ima puno...
Zelim da cujem ima li neko iskustva sa losim vremenom na reci, grmljavinom, talasima.... Sta raditi u toj situaciji?!
Pozdrav i hvala

Uros
Korisnikov avatar
Postovi: 1612
Pridružio se: Utorak 04 Jun, 2019 20:53
Lokacija: Zemun
Plovilo: Riviera
Dimenzije: 8.7m x 2.8m
Status: Offline
Kontakt:

Re: Saveti za bezbednu plovidbu rekom

Post od Uros » Utorak 11 Feb, 2020 11:34

Nele, dao si mi dobru ideju da otvorimo novu temu i da se pozabavimo savetima za bezbednu plovidbu i boravak na vodi. Posto svi trenutni clanovi foruma imaju ili ce uskoro nabaviti camce sa kabinama, svima ce znaciti da razmenimo iskustva :handgestures-thumbupright:

Preporučujem da pročitaš ovu temu otpočetka: viewtopic.php?f=11&t=17
možda nađeš neke odgovore ali ti se možda otvore i nova pitanja, pa ih slobodno podeli sa nama ;)

#

Evo da ti upotpunimo temu, da napišem par reči. Osim konstantnog praćenja vremenskih uslova, pojave tamnih oblaka iz pravca severozapada, veoma je bitno i kako se vezuje čamac kad se planira boravak na obali. Ako ostajem par sati i znam da je vreme stabilno, ne preterujem sa vezivanjem, ali ako ostajemo negde da prenoćimo na vodi, onda se trudim da vežem oba bočna kanapa sa krme za obalu, jedan centralni kanap sa pramca za obalu, a još bolje, dva kanapa sa pramca. Slika je u prilogu. Takođe, biram obalu koja je u zavetrini od dva jaka vetra na Dunavu, Košave(jugoistočni vetar), i Gornjaka(severni-severozapadni vetar). Veruj mi da ih sa razlogom pišem velikim slovom... :mrgreen: